Tiedote: Elisa Oyj ostaa Fenix Solutions Oy:n liiketoiminnan

Tiedote 1.10.2018 klo 14:00
Elisa Oyj ostaa Fenix Solutions Oy:n liiketoiminnan

Elisa Oyj on ostanut Fenix Solutions Oy:n koko osakekannan. Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja digitaalisten palveluiden markkinajohtaja, jonka päämarkkina-alueet ovat Suomi ja Viro. Elisa palvelee yli 2,8 miljoonaa asiakasta, joilla on yli 6,2 miljoonaa liittymää. Elisa tarjoaa ympäristöystävällisiä palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan digitalisoimiseen ja tuottavuuden parantamiseen. Markkinajohtajana Elisa on edelläkävijä myös uusien verkkoteknologioiden ja -innovaatioiden, kuten 5G:n, kehittämisessä.

”Elisa on Suomessa kokonaisvaltainen IT-toimittaja ja Microsoftin johtava kumppani ja siten paras mahdollinen toimija kehittämään liiketoimintaa edelleen, mikä on sekä asiakkaidemme että henkilöstömme etu. Olen erityisen iloinen siitä, että Fenixin työtä arvostetaan ja odotukset liiketoiminnan kasvulle ovat korkealla”,  kertoo Fenix Solutions Oy:n toimitusjohtaja Timo Mäkelä.

Fenix Solutionsin liiketoiminta siirtyy Elisa -brändin alle 1.10.2018 alkaen. Fenixin henkilökunta jatkaa nykyisissä tehtävissään ja toimitusjohtaja Timo Mäkelä on nimitetty Elisan Yritysasiakkaat -yksikön IT-liiketoiminnan johtoryhmään vastuualueinaan D365-, BI- ja markkinointiautomaatioliiketoiminta.

”Fenix Solutionsin osaaminen ja ammattilaiset, sekä korkealuokkaiset Dynamics 365 CRM-asiantuntijapalvelut täydentävät erinomaisesti Elisan yritysasiakkaille suunnattua tietoliikenne- ja IT palveluiden sekä digipalveluiden tarjoomaa. D365-markkina on kasvussa ja yhdessä meillä on hyvät edellytykset laajentaa digitaalisia kehitys- ja infrastruktuuripalveluita sekä tehdä entistä tiiviimpää yhteistyötä asiakkaidemme hyväksi”, kertoo Elisan Yritysasiakkaat-yksikön IT-liiketoiminnasta vastaava johtaja Anthony Gyursanszky.

Lisätietoja:

Fenix Solutions Oy, toimitusjohtaja Timo Mäkelä, puh. 045 2684 593, timo.makela@fenixsolutions.fi
Elisa Oyj, johtaja Anthony Gyursanszky, puh. 050 506 7111, anthony.gyursanszky@elisa.fi

By |2018-10-04T12:05:00+00:0001.10.2018|Uutiset|

About the Author:

Fenix
Fenix Solutions on energinen teknologiatalo, joka on erikoistunut liiketoiminnan kehittämistä tukeviin Microsoft Dynamics CRM- ja Power BI sekä Data Analytics-toimituksiin, markkinoinnin automaation järjestelmänä toimitamme ClickDimensions -ohjelmaa. Kaikenkokoisille yrityksille ja organisaatioille – toimialariippumattomasti. Toimintamme ydin on tuottaa kasvua ja tulosta asiakkaillemme. Autamme hyödyntämään markkinoihin, ihmisiin, asiakkuusprosesseihin ja -teknologioihin liittyvät mahdollisuudet. Kohtaamme asiakkaamme aina yksilöinä, ja oman kehitystyömme avulla pystymme tarjoamaan aina nopean käyttöönoton sekä asiakkaan tarpeita vastaavan ratkaisun. Kykymme tuottaa arvoa perustuu vahvaan liiketoimintalähtöiseen ajatteluun. Tiimiimme kuuluu liiketoiminnassa kannuksensa ansainneita strategian, johtamisen ja kaupallistamisen ammattilaisia sekä intohimoisia tietojärjestelmien kehittäjiä. Fenixläiset ammentavat voimansa liiketoiminnan ja Microsoft teknologioiden osaamisesta sekä aidosta uteliaisuudesta liiketoiminnan kehittämiseen. Olemme Microsoft Gold Partner.