Fenixin sisäinen CRM projekti – päivitys 19.1.2018

Fenixin sisäinen projekti on käynnissä!

Millaisen asiakkuudenhallinnan järjestelmän CRM-asiantuntijatalo saa?

Kerroimme joulukuun lopussa, että tulemme uudistamaan omat järjestelmämme ja aiomme tehdä tämän projektin julkisesti.

Miksi lähdemme uudistamaan omia järjestelmiämme? Olemme vahvassa kasvussa ja totesimme, että asiakaspalvelumme ja sisäisten prosessien kehittäminen vaatii myös järjestelmien uuteen uskoon laittamisen. Tiedämme, että tämä puristus tulee pidemmällä tähtäimellä sekä säästämään aikaa että tarjoamaan paremmat välineet asiakaspalveluumme.

Projektin ensimmäinen vaihe sisältää Fenixin nykyisen xRM1 –ratkaisun korvaamisen Microsoft Project Service Automation (PSA) –moduulilla. Tämän vaiheen ensisijaisena tavoitteena on tuoda Fenixille entistä paremmat välineet projektinhallintaan, tuntikirjauksiin ja laskutukseen. Tämä taas mahdollistaa sen, että voimme keskittyä entistä paremmin asiakkaidemme kanssa työskentelyyn. Ykkösvaiheen projektitiimissä palvelupäällikkömme Janin lisäksi ovat mukana Heikki, Tuomas J. ja Tuomas L. sekä luonnollisesti isompi tiimi määrittelyissä.

Uusi ympäristö on pystytetty testaamista varten ja tarkemmat määrittelypalaverit sekä viikottaiset projektiryhmän statuspalaverit on aikataulutettu. Tavoitteena on, että PSA-osio on maaliskuun lopussa käytteenotettavissa, palaamme tarkempaan käyttöönottosuunnitelmaan viimeistään tammi-helmikuun vaihteessa.

Projektin kakkosvaiheessa korvaamme nykyisen tikettijärjestelmämme Microsoft Customer Service –moduulilla. Kakkosvaiheessa otamme asiakkaillemme käyttöön mm. portaalin, jolloin tikettipyyntöjen kirjaaminen ja seuraaminen on entistä helpompaa.

Projektin kolmannessa osassa siirrämme myynnin ja markkinoinnin prosessit samaan CRM:ään tuotannon ja palvelun kanssa.

Uudistus vaatii kokonaisuudessaan koko Fenixin tiimin panosta. Olemme itse asiakkaana projektissa, jota toteutamme. Millaiset arvosanat mahdamme saada tällä kertaa?

Seuraa projektin etenemistä Fenixin nettisivuilla blogissamme osiossa ”projektit” sekä somessa:

1009, 2018

Fenixin HelpDesk -portaali tulee, oletko valmis?

10.9.2018|

Fenixin HelpDesk -portaali tulee, oletko valmis? Fenix lanseeraa asiakkailleen syyskuussa uuden kanavan palvelupyyntöjen syöttämistä ja tarkastelua varten. HelpDesk -portaali edistää asiakassuhdetta ja parantaa helppokäyttöisyyttä. Sähköisen asioinnin alusta on tällä hetkellä [...]

1204, 2018

Sisäinen CRM-projekti päivitys 12.4.2018

12.4.2018|

CRM -toimittajan oma järjestelmäprojekti: OMG, Käyttöönotto lähenee! Keskiviikkona validoimme laskutuksen toimivuutta ja totesimme sen pienten yskähtelyjen jälkeen toimivaksi. Procountoriin siirretty lasku sisälsi kaikki tarvittavat tiedot ja kirjausten erittelykin siirtyi automaattisesti Procountoriin [...]

2203, 2018

Sisäinen CRM-projekti

22.3.2018|

CRM -toimittajan oma järjestelmäprojekti - Dynamics 365 for Sales ja  Project Service Automation Yksi tämän vuoden kehityshankkeistamme on asiakaspalvelumme kehittäminen ja järjestelmiemme päivittäminen. Taustalla tulee pyörimään luonnollisesti ainakin Microsoftin D365 ja sieltä [...]

2003, 2018

Sisäinen järjestelmäuudistus – Microsoft Dynamics 365 for Customer Service

20.3.2018|

Fenixin sisäinen järjestelmäprojekti: Microsoft Dynamics 365 for Customer Service Fenixin sisäisen järjestelmäuudistuksen Customer Service -osion kick-off pidettiin 12.3.2018 Customer Service -osion aloituksessa käytiin läpi taustat ja tavoitteet. Palaverissa pohdittiin myös tarvittavat prosessiuudistukset [...]

203, 2018

Sisäinen CRM-projekti, päivitys 2.3.

02.3.2018|

Kuva Microsoft - Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation Kohti suoraviivaista käyttäjäkokemusta Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation Fenixin sisäisessä järjestelmäprojektissa pyrimme viime viikolla hahmottamaan, mitkä [...]

By |2018-04-12T09:12:25+00:0019.1.2018|Analytiikka, Blogi, Business intelligence, CRM, data, Projektit|

About the Author:

Fenix
Fenix Solutions on energinen teknologiatalo, joka on erikoistunut liiketoiminnan kehittämistä tukeviin Microsoft Dynamics CRM- ja Power BI sekä Data Analytics-toimituksiin, markkinoinnin automaation järjestelmänä toimitamme ClickDimensions -ohjelmaa. Kaikenkokoisille yrityksille ja organisaatioille – toimialariippumattomasti. Toimintamme ydin on tuottaa kasvua ja tulosta asiakkaillemme. Autamme hyödyntämään markkinoihin, ihmisiin, asiakkuusprosesseihin ja -teknologioihin liittyvät mahdollisuudet. Kohtaamme asiakkaamme aina yksilöinä, ja oman kehitystyömme avulla pystymme tarjoamaan aina nopean käyttöönoton sekä asiakkaan tarpeita vastaavan ratkaisun. Kykymme tuottaa arvoa perustuu vahvaan liiketoimintalähtöiseen ajatteluun. Tiimiimme kuuluu liiketoiminnassa kannuksensa ansainneita strategian, johtamisen ja kaupallistamisen ammattilaisia sekä intohimoisia tietojärjestelmien kehittäjiä. Fenixläiset ammentavat voimansa liiketoiminnan ja Microsoft teknologioiden osaamisesta sekä aidosta uteliaisuudesta liiketoiminnan kehittämiseen. Olemme Microsoft Gold Partner.