Fenixin sisäinen projekti on käynnissä!

Millaisen asiakkuudenhallinnan järjestelmän CRM-asiantuntijatalo saa?

Ensimmäinen määrittelypalaveri on pidetty lähinnä laskutuksen näkökulmasta. Mikko esitteli laskutuksen nykyisiä kipupisteitä ja kävimme lävitse sekä nykyisiä että tulevia tarpeitamme.

Näitä tarpeita on peilattu PSA:n tarjoamiin ominaisuuksiin ja iloksemme huomasimme että ainakin päätasolla PSA tarjoaa meille tarvittavat ominaisuudet. Seuraaksi tekninen tiimi (Heikki, Tuomas J. Ja Tuomas L.) alkavat mallintamaan tarvittavia toiminnallisuuksia oikeaan PSA ympäristöön ja analysoimaan tarkemmalla tasolla tarvittavia räätälöintejä jne.

Statuspalaveri pyörivät viikoittain ja ensi viikon statuksessa tekninen tiimi lupautui esittelemään löydöksiään. Seuraava määrittelypalaveri jouduttiin siirtämään viikolla eteenpäin eli se on 29.1 ja kohdistuu pääasiassa projektien hallintaan ja niiden tarpeisiin.

Seuraa projektin etenemistä Fenixin nettisivuilla blogissamme osiossa ”projektit” sekä somessa:

1009, 2018

Fenixin HelpDesk -portaali tulee, oletko valmis?

10.9.2018|

Fenixin HelpDesk -portaali tulee, oletko valmis? Fenix lanseeraa asiakkailleen syyskuussa uuden kanavan palvelupyyntöjen syöttämistä ja tarkastelua varten. HelpDesk -portaali edistää asiakassuhdetta ja parantaa helppokäyttöisyyttä. Sähköisen asioinnin alusta on tällä hetkellä [...]

1204, 2018

Sisäinen CRM-projekti päivitys 12.4.2018

12.4.2018|

CRM -toimittajan oma järjestelmäprojekti: OMG, Käyttöönotto lähenee! Keskiviikkona validoimme laskutuksen toimivuutta ja totesimme sen pienten yskähtelyjen jälkeen toimivaksi. Procountoriin siirretty lasku sisälsi kaikki tarvittavat tiedot ja kirjausten erittelykin siirtyi automaattisesti Procountoriin [...]

2203, 2018

Sisäinen CRM-projekti

22.3.2018|

CRM -toimittajan oma järjestelmäprojekti - Dynamics 365 for Sales ja  Project Service Automation Yksi tämän vuoden kehityshankkeistamme on asiakaspalvelumme kehittäminen ja järjestelmiemme päivittäminen. Taustalla tulee pyörimään luonnollisesti ainakin Microsoftin D365 ja sieltä [...]

2003, 2018

Sisäinen järjestelmäuudistus – Microsoft Dynamics 365 for Customer Service

20.3.2018|

Fenixin sisäinen järjestelmäprojekti: Microsoft Dynamics 365 for Customer Service Fenixin sisäisen järjestelmäuudistuksen Customer Service -osion kick-off pidettiin 12.3.2018 Customer Service -osion aloituksessa käytiin läpi taustat ja tavoitteet. Palaverissa pohdittiin myös tarvittavat prosessiuudistukset [...]

203, 2018

Sisäinen CRM-projekti, päivitys 2.3.

02.3.2018|

Kuva Microsoft - Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation Kohti suoraviivaista käyttäjäkokemusta Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation Fenixin sisäisessä järjestelmäprojektissa pyrimme viime viikolla hahmottamaan, mitkä [...]