Sisäinen CRM-projekti, päivitys 2.3.

Kuva: Microsoft

Kuva Microsoft – Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation

Kohti suoraviivaista käyttäjäkokemusta

Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation

Fenixin sisäisessä järjestelmäprojektissa pyrimme viime viikolla hahmottamaan, mitkä PSA:n prosessien eri vaiheista olisi mahdollista automatisoida, jotta saamme jatkossa omasta käyttäjäkokemustamme mahdollisimman suoraviivaisen.

Tietomallista löytyy melkoisesti liikkuvia osia, joiden avulla on mahdollista karsia turhaa manuaalista työtä, ja jotka ovat välttämättömiä laskutusprosessissamme.

Olemme saaneet edistettyä käyttöliittymän mukautuksia ja laskutuksen raportointi ja tarkoituksena on jatkaa automatisaatioiden toteuttamisella.

Mahdollisia automaatioita on hahmoteltu teknisellä tasolla, tässä osa hahmotelmista.

Miten asiakkuudenhallinnan järjestelmien asiantuntijatalon oma CRM-uudistus on edennyt? Lue alta myös aiemmat kirjoitukset projektin ajalta:

1204, 2018

Sisäinen CRM-projekti päivitys 12.4.2018

12.4.2018|Kommentit pois päältä artikkelissa Sisäinen CRM-projekti päivitys 12.4.2018

CRM -toimittajan oma järjestelmäprojekti: OMG, Käyttöönotto lähenee! Keskiviikkona validoimme laskutuksen toimivuutta ja totesimme sen pienten yskähtelyjen jälkeen toimivaksi. Procountoriin siirretty lasku sisälsi kaikki tarvittavat tiedot ja kirjausten erittelykin siirtyi automaattisesti Procountoriin [...]

2203, 2018

Sisäinen CRM-projekti

22.3.2018|Kommentit pois päältä artikkelissa Sisäinen CRM-projekti

CRM -toimittajan oma järjestelmäprojekti - Dynamics 365 for Sales ja  Project Service Automation Yksi tämän vuoden kehityshankkeistamme on asiakaspalvelumme kehittäminen ja järjestelmiemme päivittäminen. Taustalla tulee pyörimään luonnollisesti ainakin Microsoftin D365 ja sieltä [...]

2003, 2018

Sisäinen järjestelmäuudistus – Microsoft Dynamics 365 for Customer Service

20.3.2018|Kommentit pois päältä artikkelissa Sisäinen järjestelmäuudistus – Microsoft Dynamics 365 for Customer Service

Fenixin sisäinen järjestelmäprojekti: Microsoft Dynamics 365 for Customer Service Fenixin sisäisen järjestelmäuudistuksen Customer Service -osion kick-off pidettiin 12.3.2018 Customer Service -osion aloituksessa käytiin läpi taustat ja tavoitteet. Palaverissa pohdittiin myös tarvittavat prosessiuudistukset [...]

203, 2018

Sisäinen CRM-projekti, päivitys 2.3.

02.3.2018|Kommentit pois päältä artikkelissa Sisäinen CRM-projekti, päivitys 2.3.

Kuva Microsoft - Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation Kohti suoraviivaista käyttäjäkokemusta Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation Fenixin sisäisessä järjestelmäprojektissa pyrimme viime viikolla hahmottamaan, mitkä [...]

1602, 2018

Fenixin sisäinen CRM-projekti. Päivitys 16.2.2018

16.2.2018|Kommentit pois päältä artikkelissa Fenixin sisäinen CRM-projekti. Päivitys 16.2.2018

CRM-projektin suunta on ollut välillä kateissa "Viikon alussa pidimme palaverin Mikon (taloushallinto) kanssa ja saimme erinomaiset määritykset raporttien ja tietomallien osalta. Edellisen päivityksen jälkeen asiakasprojekteihin keskittyminen on vienyt mielenkiinnon ja [...]

902, 2018

Fenixin sisäinen CRM -projekti. Päivitys 9.2.2018

09.2.2018|Kommentit pois päältä artikkelissa Fenixin sisäinen CRM -projekti. Päivitys 9.2.2018

Lisää virtaa CRM-projektiin Koska projekti kaipaa selkeästi lisää virtaa, kävimme osan tiimin kanssa hakemassa sitä aamulla pienen yhteistreenin merkeissä. Kiire painaa päälle, sillä samaan aikaan teemme projekteja asiakkaidemme kanssa ja laitamme aina [...]

By | 2018-03-02T14:10:29+00:00 02.3.2018|Blogi, CRM, Projektit|

About the Author:

Heikki Kangas
Heikki Kangas on Fenixin Software Developer. "Olen toiminut teknisenä asiantuntijana Fenixillä viimeiset kolme vuotta, jonka aikana ollut mukana toteuttamassa useita vaativia CRM-projekteja vaihtelevasti eri osa-alueilla. Kokemusta on tänä aikana kertynyt aina CRM:n oman business-logiikan laajentamisesta integraatioihin hyödyntäen sekä Microsoftin, että kolmansien osapuolien tekniikoita."