ASIAKKAITAMME:
ASIAKASTARINAT:
Aller media AB — Solution for more efficient customer service
Aller media AB – USD solution for more efficient customer service Aller media AB is one of the [...]
Metsä Group – uniikki toimittajahallinnan SRM -ratkaisu
Metsä Groupin tavoitteena oli parempien tulosten saavuttaminen tehokkaampien prosessien ja tiedon avulla. SRM-ratkaisu pohjautuu Microsoft D365 -alustaan ja järjestelmäkokonaisuudella hallitaan toimittajia, sopimuksia ja kategorioita sekä kilpailutus- ja ostoprosesseja.
MLP – Asiakaslähtöisempää viestintää markkinoinnin automaation avulla
Fenix Solutionsin markkinointiautomaation tiimi avasi meille ei vain ClickDimensionsin käytön järjestelmänä, vaan käytäntöjen muutoksen markkinointiviestinnän ja myynnin integraation takana
Alertum – tekoja ja oikeat välineet
"Visionamme on luoda osaamisella maailman turvallisin yhteiskunta. Se ei synny ilman tekoja." Alertumin edustajat kertovat yhteistyöstä Fenixin kanssa.
MPS-Yhtiöt Liiketoimintaymmärryksen avulla ohjattua asiakashallintaa
Valitessamme asiakkuudenhallintajärjestelmän kumppania pidimme tärkeänä valintakriteerinä sitoutumista kehitystyöhön kanssamme, MPS:n tulevien tarpeiden mukaisesti
Etra – CRM ohjaa toimintatapojamme
Suomalainen monialakonserni Etola-yhtiöt on suomalainen perheyritys, joka muodostuu noin 30 keskenään tiiviissä yhteistyössä toimivasta erikoisliikkeestä. Yhtiöiden kokonaisliikevaihto on n. 400 milj. [...]
Kiinteistöalan Kustannus
CRM toimii Kiinteistöalan Kustannus Oy:n tietojärjestelmäinfrastruktuurin ytimenä. xRM-tekniikoilla laajennetusta Microsoft Dynamics CRM:stä on muuhunkin kuin pelkkään asiakkuudenhallintaan. Vahvasti muihin järjestelmiin [...]
Lämpöpuisto
Turkulainen Lämpöpuisto on tuplannut liikevaihtonsa sadasta yli kahteensataan miljoonaan viidessä vuodessa. Sillä on noin 10 % osuus Suomen lämmitysöljymarkkinoista. Lämpöpuisto aloitti [...]