Sisäinen järjestelmäuudistus – Microsoft Dynamics 365 for Customer Service

Fenixin sisäinen järjestelmäprojekti:

Microsoft Dynamics 365 for Customer Service

Microsoft Dynamics 365 for customer service

Fenixin sisäisen järjestelmäuudistuksen Customer Service -osion kick-off pidettiin 12.3.2018

Customer Service -osion aloituksessa käytiin läpi taustat ja tavoitteet. Palaverissa pohdittiin myös tarvittavat prosessiuudistukset sekä peilattiin Customer Service puolen toiminnallisuuksia meidän tarpeisiimme.

Customer Service -projektitiimissä ovat mukana asiakaspalvelutiimimme jäsenet Freya, Oliver, Jaakko ja Jasu. Koska helpparitiimiin kuuluvat Tuomas N ja Tuomas L. ovat jo tekijöinä PSA -osiossa he seuraavat taustalla.

Microsoft Dynamics 365 for Customer Service –sovellusta voidaan käyttää mm. näissä toiminnoissa:

  • Seurata asiakkaiden ongelmia palvelupyyntöjen kautta

  • Tallentaa kaikki palvelupyyntöön liittyvät yhteydenotot

  • Luoda jonoja ja reitittää palvelupyyntöjä oikeisiin kanaviin

  • Jakaa tietoja tietokannassa

  • Luoda ja seurata palvelutasoja palvelutasosopimusten kautta

  • Määrittää palveluehdot oikeuksien kautta

  • Hallita suorituskykyä ja tuottavuutta raporttien ja koontinäyttöjen avulla

  • Luoda ja aikatauluttaa palveluita

Miten käy Microsoft Dynamics CRM -asiantuntijatalon omassa sisäisessä järjestelmäprojektissaan? Lue tästä projektin aiemmista vaiheista:

2901, 2018

CRM-organisaation muutos

29.1.2018|

Sopeudu tai kuole! Suomalainen liiketoimintaympäristö on muutoksessa: toisille tarjolla on eloonjäämiskamppailua ja toisille menestystä. Yhteistä kaikille on vaatimus [...]

2112, 2017

Millaiset kengät suutarin lapselle

21.12.2017|

Millaiset kengät suutarin lapsi saa? Yksi tulevan vuoden kehityshankkeista on oman asiakaspalvelumme kehittäminen ja järjestelmiemme päivittäminen. Taustalla tulee [...]

By | 2018-03-28T14:44:55+00:00 20.3.2018|CRM, Projektit|

About the Author:

Jani Ruotsalainen
Jani Ruotsalainen toimii palvelupäällikkönä Fenixillä: "Vastaan asiakkaidemme palvelusta sekä helpdesk-palvelujen että lisäkehitystarpeiden osalta. Palvelupäälliköinnin ohella toimin myös ratkaisuarkkitehtina sekä projektipäällikkönä erilaisissa Dynamics CRM projekteissa. CRM kokemusta olen kerryttänyt vuodesta 2005 alkaen ja Dynamics CRM:stä vuodesta 2008 alkaen. Matkan varrelle mahtuu siis lukuisia hienoja asiakaskontakteja sekä mielenkiintoisia CRM-hankkeita.”