Sisäinen järjestelmäuudistus – Microsoft Dynamics 365 for Customer Service

//, Projektit/Sisäinen järjestelmäuudistus – Microsoft Dynamics 365 for Customer Service

Sisäinen järjestelmäuudistus – Microsoft Dynamics 365 for Customer Service

Fenixin sisäinen järjestelmäprojekti:

Microsoft Dynamics 365 for Customer Service

Microsoft Dynamics 365 for customer service

Fenixin sisäisen järjestelmäuudistuksen Customer Service -osion kick-off pidettiin 12.3.2018

Customer Service -osion aloituksessa käytiin läpi taustat ja tavoitteet. Palaverissa pohdittiin myös tarvittavat prosessiuudistukset sekä peilattiin Customer Service puolen toiminnallisuuksia meidän tarpeisiimme.

Customer Service -projektitiimissä ovat mukana asiakaspalvelutiimimme jäsenet Freya, Oliver, Jaakko ja Jasu. Koska helpparitiimiin kuuluvat Tuomas N ja Tuomas L. ovat jo tekijöinä PSA -osiossa he seuraavat taustalla.

Microsoft Dynamics 365 for Customer Service –sovellusta voidaan käyttää mm. näissä toiminnoissa:

  • Seurata asiakkaiden ongelmia palvelupyyntöjen kautta

  • Tallentaa kaikki palvelupyyntöön liittyvät yhteydenotot

  • Luoda jonoja ja reitittää palvelupyyntöjä oikeisiin kanaviin

  • Jakaa tietoja tietokannassa

  • Luoda ja seurata palvelutasoja palvelutasosopimusten kautta

  • Määrittää palveluehdot oikeuksien kautta

  • Hallita suorituskykyä ja tuottavuutta raporttien ja koontinäyttöjen avulla

  • Luoda ja aikatauluttaa palveluita

Miten käy Microsoft Dynamics CRM -asiantuntijatalon omassa sisäisessä järjestelmäprojektissaan? Lue tästä projektin aiemmista vaiheista:

1204, 2018

Sisäinen CRM-projekti päivitys 12.4.2018

12.4.2018|

CRM -toimittajan oma järjestelmäprojekti: OMG, Käyttöönotto lähenee! Keskiviikkona validoimme laskutuksen toimivuutta ja totesimme sen pienten yskähtelyjen [...]

2203, 2018

Sisäinen CRM-projekti

22.3.2018|

CRM -toimittajan oma järjestelmäprojekti - Dynamics 365 for Sales ja  Project Service Automation Yksi tämän vuoden kehityshankkeistamme [...]

2003, 2018

Sisäinen järjestelmäuudistus – Microsoft Dynamics 365 for Customer Service

20.3.2018|

Fenixin sisäinen järjestelmäprojekti: Microsoft Dynamics 365 for Customer Service Fenixin sisäisen järjestelmäuudistuksen Customer Service -osion kick-off pidettiin [...]

203, 2018

Sisäinen CRM-projekti, päivitys 2.3.

02.3.2018|

Kuva Microsoft - Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation Kohti suoraviivaista käyttäjäkokemusta Microsoft Dynamics [...]

1602, 2018

Fenixin sisäinen CRM-projekti. Päivitys 16.2.2018

16.2.2018|

CRM-projektin suunta on ollut välillä kateissa "Viikon alussa pidimme palaverin Mikon (taloushallinto) kanssa ja [...]

902, 2018

Fenixin sisäinen CRM -projekti. Päivitys 9.2.2018

09.2.2018|

Lisää virtaa CRM-projektiin Koska projekti kaipaa selkeästi lisää virtaa, kävimme osan tiimin kanssa hakemassa sitä aamulla pienen yhteistreenin [...]

2901, 2018

CRM-organisaation muutos

29.1.2018|

Sopeudu tai kuole! Suomalainen liiketoimintaympäristö on muutoksessa: toisille tarjolla on eloonjäämiskamppailua ja toisille menestystä. Yhteistä kaikille on vaatimus [...]

2501, 2018

Fenixin sisäinen CRM projekti – päivitys 25.1.2018

25.1.2018|

Fenixin sisäinen projekti on käynnissä! Millaisen asiakkuudenhallinnan järjestelmän CRM-asiantuntijatalo saa? Ensimmäinen määrittelypalaveri on pidetty [...]

1901, 2018

Fenixin sisäinen CRM projekti – päivitys 19.1.2018

19.1.2018|

Fenixin sisäinen projekti on käynnissä! Millaisen asiakkuudenhallinnan järjestelmän CRM-asiantuntijatalo saa? Kerroimme joulukuun lopussa, että [...]

2112, 2017

Millaiset kengät suutarin lapselle

21.12.2017|

Millaiset kengät suutarin lapsi saa? Yksi tulevan vuoden kehityshankkeista on oman asiakaspalvelumme kehittäminen ja järjestelmiemme päivittäminen. Taustalla tulee [...]

By | 2018-03-28T14:44:55+00:00 20.3.2018|CRM, Projektit|

About the Author:

Jani Ruotsalainen
Jani Ruotsalainen toimii palvelupäällikkönä Fenixillä: "Vastaan asiakkaidemme palvelusta sekä helpdesk-palvelujen että lisäkehitystarpeiden osalta. Palvelupäälliköinnin ohella toimin myös ratkaisuarkkitehtina sekä projektipäällikkönä erilaisissa Dynamics CRM projekteissa. CRM kokemusta olen kerryttänyt vuodesta 2005 alkaen ja Dynamics CRM:stä vuodesta 2008 alkaen. Matkan varrelle mahtuu siis lukuisia hienoja asiakaskontakteja sekä mielenkiintoisia CRM-hankkeita.”