Huolenpito2018-05-16T10:44:38+00:00

HUOLENPITOA JA KEHITTÄMISTÄ
MICROSOFT DYNAMICS 365 SALES / CRM

SAATTEKO TARVITSEMAANNE PALVELUA JA HUOLENPITOA?  

SLA-sopimuksissa määritellään yleensä palvelun vasteajat, jolloin palvelupyyntöänne aletaan käsittelemään.

Fenixin huolenpitosopimuksessa määritellään aika, jolloin palvelupyyntönne on ratkaistu.

CRM-KUMPPANIN ON OLTAVA HUOLENPITÄJÄ,
JOKA PITÄÄ RATTAAT PYÖRIMÄSSÄ

Fenix Solutions on asiakkuudenhallinnan erikoistalo, joka aloitti vuonna 2009 CRM-tuotekehitysorganisaationa. Olemme  kulkeneet siitä pitkän matkan CRM-projektitoimitusorganisaatiosta CRM-palveluorganisaatioksi.

Pitkät asiakassuhteet ovat toimintamme kannalta elinehto ja olemme kehittäneet yhdessä asiakkaidemme kanssa ainutlaatuisen huolenpitomallin varmistaaksemme asiakkaidemme tyytyväisyys ja heidän liiketoimintansa kasvaminen ja kehittyminen CRM-ratkaisujen tuella.

AINUTLAATUINEN PALVELULUPAUS

”Olemme kumppani, joka pitää asiakkuudenhallintanne rattaat pyörimässä, annamme ongelmanratkaisulle ajan. Ellemme meistä johtuvista syistä pidä lupaustamme, palautamme palvelumaksunne.”

5 peruselementtiä:

  • help-desk-palvelun käyttöoikeus

  • vasteajallinen ongelmanselvityspalvelu

  • vasteajallinen palvelupyyntöjen hoitaminen

  • vasteajallinen jatkokehitys

  • palvelupäällikön säännöllinen yhteydenpito

Lisäoptioina:

  • säännölliset tulospajat

  • säännölliset tekniikan revisioinnit

  • säännölliset liiketoiminnan tarpeiden läpikäynti

  • säännölliset koulutukset (myös loppukäyttäjille)

  • muu teille räätälöity palvelu

OTA YHTEYTTÄ:

Jani Ruotsalainen
Palvelupäällikkö
050 3457 888