Fenixin HelpDesk -portaali tulee, oletko valmis?

Fenixin HelpDesk -portaali tulee, oletko valmis?

Fenix lanseeraa asiakkailleen syyskuussa uuden kanavan palvelupyyntöjen syöttämistä ja tarkastelua varten. HelpDesk -portaali edistää asiakassuhdetta ja parantaa helppokäyttöisyyttä. Sähköisen asioinnin alusta on tällä hetkellä testikäytössä ja lanseerataan muille huolenpitoasiakkaille lokakuun aikana. Fenixin HelpDesk -portaalin kautta asiakkaat pääsevät kommunikoimaan HelpDeskin asiantuntijoiden kanssa, lähettämään palvelupyyntöjä ja näkemään palvelupyyntöhistoriansa.

By |2018-09-18T11:56:00+00:0010.9.2018|Blogi, CRM, Projektit|

About the Author:

Jani Ruotsalainen
Jani Ruotsalainen toimii palvelupäällikkönä Fenixillä: "Vastaan asiakkaidemme palvelusta sekä helpdesk-palvelujen että lisäkehitystarpeiden osalta. Palvelupäälliköinnin ohella toimin myös ratkaisuarkkitehtina sekä projektipäällikkönä erilaisissa Dynamics CRM projekteissa. CRM kokemusta olen kerryttänyt vuodesta 2005 alkaen ja Dynamics CRM:stä vuodesta 2008 alkaen. Matkan varrelle mahtuu siis lukuisia hienoja asiakaskontakteja sekä mielenkiintoisia CRM-hankkeita.”