Fenixin asiakastyytyväisyyskysely

Fenixin asiakastyytyväisyyskysely 2018

Toteutimme Fenixin asiakastyytyväisyyskyselyn marraskuun 2018 aikana. Kyselyn tarkoituksena oli saada tietoa palveluiden nykytilasta ja parannuskohteista. Yleisarvosanat sekä yhteistyön, että palvelun osalta olivat erittäin hyvällä tasolla, joten olemme hyvällä polulla asiakaspalvelumme osalta. Saimme myös arvokasta palauteutta kehittämistä kaipaavista osa-alueista. Iloksemme saimme paljon myös kirjallista palautetta.

Arvosana-asteikkona toimii 1-5.

5 – Erittäin tyytyväinen
4 – Tyytyväinen
3 –  Neutraali
2 – Melko tyytymätön
1 – Tyytymätön



Yleinen palaute Fenixin toiminnasta

Fenixin asiakkaat ovat tyytyväisiä Fenixin palveluun yleisesti. Vastanneista erittäin tyytyväisiä olivat 40,35 % ja tyytyväisiä 49,12%.




Huolenpitoasiakkaat ja järjestelmän käyttäjät

Huolenpitoasiakkaista ja järjestelmänkäyttäjistä 83,64% suosittelisi Fenixin huolenpitopalveluita muille organisaatioille.
Huolenpitoasiakkaat ja järjestelmän käyttäjät pitivät Fenixin HelpDeskiä erittäin asiantuntevana. HelpDeskin kommunikointiin ja ratkaisuaikoihin oltiin myös tyytyväisiä, mutta niistä löytyy myös jonkin verran parannettavaa.


Fenixin pienkehitys- ja palvelupäällikköpalveluihin oltiin myös pääsääntöisesti erittäin tyytyväisiä. Suurin kehittämistarve sielläkin on kommunikoinnissa.



Liiketoimintapäättäjät

Vastanneet olivat erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön Fenixin kanssa. Suurimman osan mielestä osaamme ottaa liiketoiminnan eri tarpeet huomioon ja yhteistyöstämme on ollut hyötyä liiketoiminnan kehittämisessä. Liiketoimintapäättäjät suosittelisivat Fenixiä kumppanina myös muille organisaatioille.











Saimme ruusujen lisäksi myös arvokasta palautetta kehittämistä kaipaavista osa-alueista. Otamme palautteen nöyränä vastaan ja kehitämme palveluitamme tänä vuonna vieläkin paremmiksi.

Kiitos kaikille vastanneille!

By |2019-02-11T11:53:14+00:0011.2.2019|Uutiset, Uutiskirje|

About the Author:

Fenix
Fenix Solutions on energinen teknologiatalo, joka on erikoistunut liiketoiminnan kehittämistä tukeviin Microsoft Dynamics CRM- ja Power BI sekä Data Analytics-toimituksiin, markkinoinnin automaation järjestelmänä toimitamme ClickDimensions -ohjelmaa. Kaikenkokoisille yrityksille ja organisaatioille – toimialariippumattomasti. Toimintamme ydin on tuottaa kasvua ja tulosta asiakkaillemme. Autamme hyödyntämään markkinoihin, ihmisiin, asiakkuusprosesseihin ja -teknologioihin liittyvät mahdollisuudet. Kohtaamme asiakkaamme aina yksilöinä, ja oman kehitystyömme avulla pystymme tarjoamaan aina nopean käyttöönoton sekä asiakkaan tarpeita vastaavan ratkaisun. Kykymme tuottaa arvoa perustuu vahvaan liiketoimintalähtöiseen ajatteluun. Tiimiimme kuuluu liiketoiminnassa kannuksensa ansainneita strategian, johtamisen ja kaupallistamisen ammattilaisia sekä intohimoisia tietojärjestelmien kehittäjiä. Fenixläiset ammentavat voimansa liiketoiminnan ja Microsoft teknologioiden osaamisesta sekä aidosta uteliaisuudesta liiketoiminnan kehittämiseen. Olemme Microsoft Gold Partner.