Elisa Ring Dynamics 365 -integraatio

Fenix Solutions on toteuttanut integraation Elisa Ring-puhelinpalveluun. Elisa Ring Dynamics 365 -integraatio on suunniteltu nopeuttamaan ja helpottamaan Ring-asiakaspalvelijoiden päivittäistä työtä Microsoft Dynamics alustalla.

Integraatio toimii sekä vanhassa (Classic) että uudessa Dynamics (Unified Interface) käyttöliittymissä.

Kun asiakas soittaa Ring-asiakaspalvelijalle, soittaja identifioidaan puhelunnumeron perusteella, asiakaslomake avautuu ja puhelun tiedot tallentuvat puheluaktiviteetiksi Dynamics 365-järjestelmään. Tämä kaikki tapahtuu automaattisesti: asiakaspalvelijan ei tarvitse etsiä asiakasta järjestelmästä tai kirjata tietoja liittyville lomakkeille. Jos asiakasta ei löydy tai asiakkaita löytyy useampi samalla puhelinnumerolla, osaa integraatio tehdä myös tarvittavat toimenpiteet. Integraation tallentamia tietoja voidaan myös esittää raporteissa.

Integraatio on heti saatavilla ja se toimii Dynamics Online- ja On-Premise -ympäristöissä.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä niin autamme mielellämme asiaan liittyvissä kysymyksissä.