Sisäinen CRM-projekti päivitys 12.4.2018

/, CRM, Projektit/Sisäinen CRM-projekti päivitys 12.4.2018

Sisäinen CRM-projekti päivitys 12.4.2018

CRM -toimittajan oma järjestelmäprojekti:

OMG, Käyttöönotto lähenee!

Keskiviikkona validoimme laskutuksen toimivuutta ja totesimme sen pienten yskähtelyjen jälkeen toimivaksi. Procountoriin siirretty lasku sisälsi kaikki tarvittavat tiedot ja kirjausten erittelykin siirtyi automaattisesti Procountoriin ja linkittyi laskuun. Muutama pikkuviilaus jäi Heikin muistiinpanoihin, mutta seuraavaksi paukut pistetään käyttöönoton valmisteluihin. Uuten ympäristöön pitää siirtää tarvittavat datat, jotta tuotantokäyttö voi alkaa 1.5. alkaen. Sisäinen koulutus on aikataulutettu pidettäväksi 27.4. ja sitä ennen koostetaan vielä tarvittavat koulutusmateriaalit/oppaat käytön tueksi.

Tikettijärjestelmä valmistuu kovaa vauhtia perässä, ja tavoiteaikataulu käyttöönotolle on tarkentunut kesäkuun alkuun. Ennen uudistetun tikettijärjestelmän käyttöönottoa on vielä paljon tehtävää, mutta olen luottavaisin mielin, että  uusi tikettijärjestelmä on käytössämme jo 1.6. Kesäkuussa voimme lanseerata asiakkaillemme uuden kanavan palvelupyyntöjen syöttämistä ja tarkastelua varten.

Miten edistyy Dynamics CRM -toimittajan sisäinen järjestelmäprojekti? Lue aiemmat blogitekstit aiheeseen liittyen:

1204, 2018

Sisäinen CRM-projekti päivitys 12.4.2018

12.4.2018|

CRM -toimittajan oma järjestelmäprojekti: OMG, Käyttöönotto lähenee! Keskiviikkona validoimme laskutuksen toimivuutta ja totesimme sen pienten yskähtelyjen [...]

2203, 2018

Sisäinen CRM-projekti

22.3.2018|

CRM -toimittajan oma järjestelmäprojekti - Dynamics 365 for Sales ja  Project Service Automation Yksi tämän vuoden kehityshankkeistamme [...]

2003, 2018

Sisäinen järjestelmäuudistus – Microsoft Dynamics 365 for Customer Service

20.3.2018|

Fenixin sisäinen järjestelmäprojekti: Microsoft Dynamics 365 for Customer Service Fenixin sisäisen järjestelmäuudistuksen Customer Service -osion kick-off pidettiin [...]

203, 2018

Sisäinen CRM-projekti, päivitys 2.3.

02.3.2018|

Kuva Microsoft - Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation Kohti suoraviivaista käyttäjäkokemusta Microsoft Dynamics [...]

1602, 2018

Fenixin sisäinen CRM-projekti. Päivitys 16.2.2018

16.2.2018|

CRM-projektin suunta on ollut välillä kateissa "Viikon alussa pidimme palaverin Mikon (taloushallinto) kanssa ja [...]

902, 2018

Fenixin sisäinen CRM -projekti. Päivitys 9.2.2018

09.2.2018|

Lisää virtaa CRM-projektiin Koska projekti kaipaa selkeästi lisää virtaa, kävimme osan tiimin kanssa hakemassa sitä aamulla pienen yhteistreenin [...]

2901, 2018

CRM-organisaation muutos

29.1.2018|

Sopeudu tai kuole! Suomalainen liiketoimintaympäristö on muutoksessa: toisille tarjolla on eloonjäämiskamppailua ja toisille menestystä. Yhteistä kaikille on vaatimus [...]

2501, 2018

Fenixin sisäinen CRM projekti – päivitys 25.1.2018

25.1.2018|

Fenixin sisäinen projekti on käynnissä! Millaisen asiakkuudenhallinnan järjestelmän CRM-asiantuntijatalo saa? Ensimmäinen määrittelypalaveri on pidetty [...]

1901, 2018

Fenixin sisäinen CRM projekti – päivitys 19.1.2018

19.1.2018|

Fenixin sisäinen projekti on käynnissä! Millaisen asiakkuudenhallinnan järjestelmän CRM-asiantuntijatalo saa? Kerroimme joulukuun lopussa, että [...]

2112, 2017

Millaiset kengät suutarin lapselle

21.12.2017|

Millaiset kengät suutarin lapsi saa? Yksi tulevan vuoden kehityshankkeista on oman asiakaspalvelumme kehittäminen ja järjestelmiemme päivittäminen. Taustalla tulee [...]

By | 2018-04-12T09:20:37+00:00 12.4.2018|Blogi, CRM, Projektit|

About the Author:

Jani Ruotsalainen
Jani Ruotsalainen toimii palvelupäällikkönä Fenixillä: "Vastaan asiakkaidemme palvelusta sekä helpdesk-palvelujen että lisäkehitystarpeiden osalta. Palvelupäälliköinnin ohella toimin myös ratkaisuarkkitehtina sekä projektipäällikkönä erilaisissa Dynamics CRM projekteissa. CRM kokemusta olen kerryttänyt vuodesta 2005 alkaen ja Dynamics CRM:stä vuodesta 2008 alkaen. Matkan varrelle mahtuu siis lukuisia hienoja asiakaskontakteja sekä mielenkiintoisia CRM-hankkeita.”