Sisäinen CRM-projekti päivitys 12.4.2018

CRM -toimittajan oma järjestelmäprojekti:

OMG, Käyttöönotto lähenee!

Keskiviikkona validoimme laskutuksen toimivuutta ja totesimme sen pienten yskähtelyjen jälkeen toimivaksi. Procountoriin siirretty lasku sisälsi kaikki tarvittavat tiedot ja kirjausten erittelykin siirtyi automaattisesti Procountoriin ja linkittyi laskuun. Muutama pikkuviilaus jäi Heikin muistiinpanoihin, mutta seuraavaksi paukut pistetään käyttöönoton valmisteluihin. Uuten ympäristöön pitää siirtää tarvittavat datat, jotta tuotantokäyttö voi alkaa 1.5. alkaen. Sisäinen koulutus on aikataulutettu pidettäväksi 27.4. ja sitä ennen koostetaan vielä tarvittavat koulutusmateriaalit/oppaat käytön tueksi.

Tikettijärjestelmä valmistuu kovaa vauhtia perässä, ja tavoiteaikataulu käyttöönotolle on tarkentunut kesäkuun alkuun. Ennen uudistetun tikettijärjestelmän käyttöönottoa on vielä paljon tehtävää, mutta olen luottavaisin mielin, että  uusi tikettijärjestelmä on käytössämme jo 1.6. Kesäkuussa voimme lanseerata asiakkaillemme uuden kanavan palvelupyyntöjen syöttämistä ja tarkastelua varten.

Miten edistyy Dynamics CRM -toimittajan sisäinen järjestelmäprojekti? Lue aiemmat blogitekstit aiheeseen liittyen:

2901, 2018

CRM-organisaation muutos

29.1.2018|

Sopeudu tai kuole! Suomalainen liiketoimintaympäristö on muutoksessa: toisille tarjolla on eloonjäämiskamppailua ja toisille menestystä. Yhteistä kaikille on vaatimus [...]

2112, 2017

Millaiset kengät suutarin lapselle

21.12.2017|

Millaiset kengät suutarin lapsi saa? Yksi tulevan vuoden kehityshankkeista on oman asiakaspalvelumme kehittäminen ja järjestelmiemme päivittäminen. Taustalla tulee [...]

By | 2018-04-12T09:20:37+00:00 12.4.2018|Blogi, CRM, Projektit|

About the Author:

Jani Ruotsalainen
Jani Ruotsalainen toimii palvelupäällikkönä Fenixillä: "Vastaan asiakkaidemme palvelusta sekä helpdesk-palvelujen että lisäkehitystarpeiden osalta. Palvelupäälliköinnin ohella toimin myös ratkaisuarkkitehtina sekä projektipäällikkönä erilaisissa Dynamics CRM projekteissa. CRM kokemusta olen kerryttänyt vuodesta 2005 alkaen ja Dynamics CRM:stä vuodesta 2008 alkaen. Matkan varrelle mahtuu siis lukuisia hienoja asiakaskontakteja sekä mielenkiintoisia CRM-hankkeita.”