FieldSales 2016-10-28T13:22:33+00:00

FieldSales – digitalisaatio mullistaa kenttämyynnin johtamisen

FieldSales mahdollistaa kenttämyyntiorganisaation myynti- ja markkinointitoimenpiteiden johtamisen systemaattisesti ja tehokkaasti, sillä FieldSales mahdollistaa kenttämyynnin ja jakelukanavien asiakasrajapinnan digitalisaation: ydintoiminnot suoritetaan viimeisimmän tekniikan tarjoamilla välineillä ja järjestelmillä, pois jäävät paperiset materiaalit ja mustat muistivihot.

Miten?

FieldSales mahdollistaa kenttämyyntiorganisaation myynti- ja markkinointitoimenpiteiden johtamisen systemaattisesti ja tehokkaasti, sillä FieldSales mahdollistaa kenttämyynnin ja jakelukanavien asiakasrajapinnan digitalisaation: ydintoiminnot suoritetaan viimeisimmän tekniikan tarjoamilla välineillä ja järjestelmillä, pois jäävät paperiset materiaalit ja mustat muistivihot.

FieldSales yhdistää organisaation eri toiminnot ennenkokemattomalla tavalla:

  • Brändimanagerit ja tuotepäälliköt saavat suoran näkymän kampanjoittensa edistymiseen
  • Markkinointi ja kenttämyynnin kampanjasuunnittelu tehdään koordinoidusti
  • Kenttämyynnin ohjaus ja suunnittelu on helppoa
  • Kenttämyynnin toteutus on yksinkertaista, ja sen seuranta on reaaliaikaista

Mobiilisti, mistä ja milloin vain.

Kenelle?

FieldSales on tarkoitettu kaikille organisaatioille, joille toimiva kenttämyynti on tärkeä menestystekijä.

Erityisesti ratkaisu tukee teollisia valmistajia / maahantuojia, jotka

  • ovat itse vastuussa omien ja edustamiensa tuotteiden markkinoinnista
  • myyvät tuotteitaan vähittäiskaupan kanavan kautta
  • myyvät tuotteitaan (ruoka ja juoma) HoReCa-sektorille.

Miksi?

FieldSalesin avulla systemaattisesti johdettu myynti ja markkinointi:

  • parantaa tehokkuutta
  • tuo kustannussäästöjä

Tehokkuus paranee eri osapuolten välisen kommunikoinnin ja koordinoinnin helpottuessa (LAATU). Oma tekeminen saadaan kohdistettua oikeisiin asiakkaisiin ja suoritettua oikealla hetkellä (SUUNTA).

Kustannussäästöjä saadaan toimintojen tehostuessa: myyjät saavat tehtyä enemmän – ja saavuttavat parempia tuloksia (MÄÄRÄ). Lisäksi saavutetaan kustannussäästöjä eri osapuolten suorittamien päällekkäisten tai eri aikaan toteutettujen ja toisiaan tukemattomien asioiden jäädessä pois.

FieldSales – edut ja hyödyt

Myyjälle

Mobiilikäyttö mahdollistaa nopeuden ja helppouden milloin ja mistä vain. Voit tarjota välittömän asiakaskokemuksen jo kentällä. Saat johdon ohjaaman tekemisen ja eri osapuolten tarjoaman tiedon yhdestä paikasta: Asiakastiedot, kampanjatiedot, tarjooma, asiakasaktiviteetit, asiakkaan ostot ja tiedostot. Voit itse kirjata käynnillä sovitut asiat kerralla valmiiksi (tilaukset, tarjoukset, kampanjakiinnostuksen, markkinointituet, hyllymittaukset, valikoimatarkistukset) ja tarvittaessa ottaa kuvat ja videot.

Liiketoimintajohdolle

FieldSales mahdollistaa reaaliaikaisen seurannan ja raportoinnin johdon kentälle ohjaamasta työstä. Olipa kyse sitten kampanjoinnin edistymisestä, tilauksista, toimenpiteistä ja aktiivisuustasosta tai kilpailijatiedosta. Suunnitelmallisuus ja mitattavuus ovat lähtökohtia tekemiselle ja sen kohdistamiselle.

Kenttämyynninjohdolle

Reittisuunnittelu ja säännönmukaisesti toistuvien reittien hyödyntäminen sekä näiden esittäminen kartalla auttavat niin loppukäyttäjiä kuin näiden hallinnoijiakin. Asiakastehtävien ja kampanjatehtävien jakelu ja edistymisen reaaliaikainen seuraaminen mahdollistaa erittäin nopean reagoinnin ja muutokset.

IT-johdolle

FieldSales perustuu Microsoftin teknologia-alustaan:

  • Perustana on Microsoft Dynamics CRM.
  • FieldSales on Microsoft Dynamics CRM –järjestelmän laajennus, joka on toteutettu viimeisimpiä tekniikoita hyödyntäen.
  • FieldSales tarjoaa mobiiliclientin Windows-tableteille ja mobiilikäytön muille päätelaitteille.

Ratkaisu on saatavana On-premiseen (versio 2013 eteenpäin) ja Onlineen.

Esittelyt ja lisäkeskustelut

Mikko Nordblom
Mikko NordblomSenior Partner, COB
Puh: (045) 2684 674
Email: mikko.nordblom@fenixsolutions.fi
Mika Suonvieri
Mika SuonvieriDevelopment Manager