CRM-tuotekehitys 2017-04-03T12:23:26+00:00

Asiakaskohtainen CRM-tuotekehitys ja projektityö

CRM-järjestelmän keskeinen tehtävä on varmistaa myynnin ja markkinoinnin ydinprosessien laadukkuus, tehokkuus ja sujuvuus.

Sen lisäksi että olemme kehittäneet kattavan valikoiman valmiita integraatioita, kykenemme kokeneiden kehittäjiemme avulla vastaamaan haasteeseen kuin haasteeseen. Fenix Solutions integroi, päivittää ja kehittää tarvitsemasi toiminnallisuudet Microsoft Dynamics CRM -järjestelmään.

Esimerkkejä tekemistämme integraatioista, löydät täältä: www.fenixsolutions.fi/integraatiot/

Uusasiakashankinta

Ota kanssamme uusasiakashankinnan tehokkaimmat metodit käyttöön. Fenix Solutionsin Dynamics CRM –ratkaisussa sinulla on käytössäsi haluamasi yritystiedon tuottajan asiakasrekisteri sekä Suomen paras sähköisen viestinnän ratkaisu, emaileri, yhdessä järjestelmässä!

.

  • Parhaat potentiaalirekisterit vaivattomasti sisään luettuina ja luokiteltuina.
  • Tehokas sähköinen viestintä osana kampanjoiden hallintaa? Fenix tekee yhteistyötä emailerin kanssa sähköisen viestinnän ratkaisuissa
  • Saumattomat jatkotoimenpiteet myyntikoneistollesi asiakkaan kiinnostuksen herättämisen jälkeen.

Myyntiprosessin hallinta

Moniulotteisin kaikista asiakkuudenhallinnan prosesseista on itse myyntiprosessin hallinta, sillä käytännön myyntityö on kovasti erilaista riippuen siitä myydäänkö yrityksille palveluita/sopimuksia, projekteja tai tavaroita vai toimitaanko kuluttajamyynnissä. Olipa sinun myyntityösi luonne mikä tahansa yllä olevista, voit luottaa siihen, että tiedämme, miten saatte prosessinne tehokkaasti ja tyylikkäästi hoitoon.

  • Palvelujen/sopimuksien myynti yrityksille
  • Projektien myynti yrityksille
  • Kappaletavaran myynti yrityksille
  • Kuluttajamyynti

Avainasiakashoito

Kun asiakkaat ovat isoja ja merkittäviä, toimitaan avainasiakashoidon maailmassa. Olivatpa avainasiakkaanne yksittäisten myyjien tai asiakastiimien hoidettavana, me pystymme varmistamaan avainasiakasprosessin toteuttamisen alusta loppuun saakka:

  • avainasiakkaiden löytäminen eli nykyasiakkaiden profilointi keskeisimpien tuloslukujen näkökulmasta
  • hoitosuunnitelmien laadinta sekä tuki ja raportointi tekemiselle
  • hoitosuunnitelmien tuloksellisuuden analysointi.

Markkinointiviestintä ja kampanjointi

Sinulla on viesti asiakkaille – ja vakava tarkoitus tehdä kauppaa. Me haluamme valjastaa käyttöösi markkinointiviestinnän prosessin hallitsemisen alusta loppuun – myyntityön kanssa synkronoituna. Suunnittelet kampanjat, toteutat ne monikanavaisesti, aktivoit myynnin kaupan tekoon, seuraat kampanjan tehokkuutta, tunnistat parhaiten toimivat vaikutustavat, toteutat uudelleen. Nyt emme puhu vain tavasta tehostaa aikaisempaa, vaan siitä, että otat omaan hallintaasi yrityksesi arvokkaimman omaisuuden eli asiakastiedon – ja muutat sen liiketoimintasi käyttövoimaksi.

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelun tukeminen on perinteisistä perinteisin asiakkuudenhallinnan prosessi. Asiakkaan ainutlaatuisen kokemuksen takaamiseksi teidänkin on jatkuvasti nostettava oman tekemisenne tasoa. Haluamme tarjota käyttöönne parhaat käytännöt asiakasrekisterinne laadukkuuden, ajantasaisuuden ja käyttökelpoisuuden varmistamiseksi. Unohtamatta tukea päivittäiselle tekemisellenne – helppokäyttöisesti, visuaalisesti, integroidusti.

Tutustu myös

Teitä palvelevat

Mika Vääräniemi
Mika VääräniemiCTO
Mika Suonvieri
Mika SuonvieriDevelopment Manager
Jani Ruotsalainen
Jani RuotsalainenService Manager & Solution Architect
Salu Tommila
Salu TommilaSystems Specialist (MCSE)
Lauri Gylén
Lauri GylénSystems Specialist (MCSE)
Tuomas Nummelin
Tuomas NummelinSystems Specialist
Heikki Kangas
Heikki KangasSoftware Developer