Opporatkaisut 2017-04-03T10:05:09+00:00

Oppopalvelut tuovat ainutlaatuisia ratkaisuja liiketoimintasi kehittämiseen

Kun olet valinnut asiakkuudenhallinnan järjestelmäksi Microsoft Dynamics CRM:n, voit nopeuttaa ja tehostaa toimintaanne ainutlaatuisten palveluidemme avulla. Oletko koskaan ajatellut, kuinka helppoa olisi saada suoraan puhelusta tiedot siirrettyä CRM:ään? Tai toivonut, että muistiinpanot voisi sanella ja käyntikortin tiedot saisi siirrettyä jatkokäyttöön ilman turhaa naputtelua?

Onko asiakasyritysten tietoihin tullut muutoksia tai kaipaatko apua kohderyhmien löytämiseen? Fenixin asiakkaana sinulla on mahdollisuus hyödyntää myös ainutlaatuiset Opporatkaisut – ota yhteyttä ja kysy lisää!

OppoApp tuo asiakkaan puhelimeesi

oppohaku-ja-oppoapp

Tunnista asiakkaasi, sanele puhelun muistiinpanot 

Sovellus reagoi tulevaan puheluun ja etsii numeron perusteella tietoja ensin muistista ja sitten OppoDatasta. Puhelun jälkeen päivitä esim. sanelemalla, tallenna ja siirrä napin painalluksella CRM-järjestelmääsi. Myös puhelun muistiinpanot voit sanella ja siirtää ne nopeasti ja helposti asiakkuudenhallinnan järjestelmään.

Käyntikortin tiedot ilman naputtelua

Voit sirtää käyntikortin tiedot suoraan käyntikortista skannaamalla CRM:ään. Ei enää naputtelua, vaan skannaat tiedot käyntikortista ja siirrät ne hetkessä tekstimuotoisena omaan CRM-järjestelmääsi.

Oppohaku löytää uudet asiakkaasi

Hakukone löytää parhaat myyntivinkit

Haluatko saada käyttöösi hakukoneen, joka löytää sinulle parhaat myyntivinkit? Oppohaku on Fenixin toteuttama hakupalvelu, joka louhii tietoja suomalaisilta nettisivuilta ja erilaisista julkisista lähteistä.

Saat tiedot napin painalluksella omaan CRM-järjestelmääsi

Saat siirrettyä haun palauttamat tiedot suoraan omaan CRM-järjestelmääsi. Voiko prospektien löytäminen olla enää helpompaa? Tieto täydennetään automaattisesti myös Oppodata-yritystietopankin tiedoilla.

oppohaku_myyntivinkit-crm-jarjestelmaan

OppoDatassa yli 500 000 suomalaisen yrityksen tiedot

Päivitä omaa asiakaskantaasi ja löydä uusia kohderyhmiä

OppoData for Dynamics CRM -ratkaisu ylläpitää ajantasaista yritysrekisteriä Microsoft Dynamics CRM-järjestelmässä. Ajantasaiset yritystiedot ja luokitukset helpottavat myyjän työtä ja asiakaskannan ylläpitoa. Myös alueellinen demografiatieto on linkitettävissä yritys- ja kuluttaja-asiakkaille.

Yli 500 00 suomalaisen yrityksen tiedot käytössäsi

B2B-datassa on tiedot yli 500 000:sta suomalaisesta yrityksestä ja tiedot päivittyvät automaattisesti Oppokoneessasi. Tuomme sinulle yrityksen perustiedot (esim. osoitetiedot, perustamisvuosi, päätoimiala) sekä talous- ja kokoluokitustiedot ja toimiala- sekä aluetiedot. Lisäksi saat käyttöösi demografisen datan, joka sisältää alueelliset luokittelutiedot kaikille Suomen postinumeroalueille. Päätät luonnollisesti itse, päivittyvätkö tiedot automaattisesti ja mitä tiedoista haluat käyttää. Oppodata on käytössäsi myös Power BI:n kohderyhmävalinnassa.

Oppo PowerBI löytää uudet kohderyhmäsi

Kohderyhmätyökalun avulla löydät mielenkiintoisimmat prospektit

Etsi uusia asiakkaita tietyltä alueelta, liikevaihtoluokan mukaan, tietyltä toimi-alalta tai vaikkapa henkilökuntaluokan mukaan. Kohderyhmätyökalun avulla löydät mielenkiintoisimmat uudet prospektit ja näet samalla, minkä verran kohderyhmästä on jo omassa myyntiputkessasi. Käytössäsi on yli 500 000 suomalaisen yrityksen tiedot OppoDatan avulla. Käytä olemassa olevaa tietoa avuksi, jotta voit tehdä jatkossakin oikeita ratkaisuja. Ottamalla käyttöösi Power BI –analytiikka ja –raportointityövälineen saat kohderyhmätyökalun lisäksi mukaan valmiin liiketoimintaraportin.

Opporatkaisut ovat ainutlaatuisia lisäpalveluja, jotka saat ainoastaan Fenixin asiakkaana, toimimaan suoraan yhdessä Microsoft Dynamics CRM – asiakkuudenhallintasi kanssa.

Tutustu myös valmiiksi räätälöityihin myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun Oppokoneisiin.