Älykästä asiakashankintaa Oppodatan avulla

Älykästä asiakashankintaa Oppodatan avulla

Älykästä asiakashankintaa Oppodatan avulla

Prospektointi ja laadukkaiden markkinointilistojen luominen on aikaa vievää puuhaa. Yritysten arki helpottuu, kun yrityksen omat asiakastiedot yhdistetään Oppodatan yritys- ja markkinatietoihin sekä Microsoftin analytiikka- ja asiakkuudenhallintaratkaisuihin. Oppodata auttaa parantamaan markkinointilistojen laatua ja tarjoaa myynnille mahdollisuuden keskittyä myyntityöhön ja asiakaspalveluun.

Oppodatalla kohdistat tehokkaammin

Oppodata tehostaa markkina- ja kohderyhmäanalyysien tekoa sekä markkinointi- ja myyntitoimenpiteiden kohdistamista. Yhdistettynä Microsoftin analytiikka- ja CRM-ratkaisuihin pystyt kehittämään liidejäsi ja olemassa olevia asiakkaitasi oikea-aikaisesti, ennustamaan myynti- ja asiakaspotentiaalia tehokkaammin sekä optimoimaan ja automatisoimaan osto-, myynti- ja markkinointiprosesseja.

Oppodata ylläpitää ajantasaista suomalaista yritysrekisteriä Microsoft Dynamics CRM -ympäristössä. Data sisältää alueellista demografiatietoa, mikä on linkitettävissä niin yritys- kuin kuluttaja-asiakkaillekin.

Oppodatan B2B-tietokanta laajenee

Oppodatan B2B-tietokanta laajenee vuoden 2018 alussa kattamaan osakeyhtiöiden ja osuuskuntien lisäksi toiminimet ja yhdistykset. Nyt myös yritykset, joiden asiakaskunta koostuu pienyrittäjistä, julkisoikeudellisista toimijoista ja etujärjestöistä, voivat hyödyntää Oppodataa tehokkaammin asiakashankinnassaan.

Haluatko kuulla lisää älykkäästä asiakkuudenhallinnasta? Ota yhteyttä Henriin.

Henri Höglund
BI- ja analytiikkaliiketoiminnan johtaja
Puh. 050 3262 121
henri.hoglund@fenixsolutions.fi

Lue lisää älykkäistä ratkaisuistamme:

Fenixin BI- ja analytiikkaratkaisut

Vieläkö Excel johtaa yrityksesi myyntiä?

Asiakkaat tutummaksi datan avulla

By | 2017-12-01T11:01:46+00:00 01.12.2017|Analytiikka, Blogi, Business intelligence, data, Uutiset|

About the Author:

Henri Höglund
Henri Höglund toimii BI- ja analytiikkaliiketoiminnan johtajana. Hän tuntee CRM:n, datan, analytiikan ja BI:n kuin omat taskunsa, oli kyse sitten toteuksista myynnin, markkinoinnin, taloushallinnon tai liiketoimintajohdon tarpeisiin. Henri on Fenix Solutions Oy:n osakas ja toimii asiantuntijana osaamisalueinaan CRM, BI ja Analytiikka. Kokemusta toimialalta on vuodesta 2009 lähtien.