Markkinointiautomaatio 2017-07-26T12:30:53+00:00

Markkinoinnin automaation järjestelmäksi olemme itse valinneet suoraan Microsoft CRM:n sisällä toimivan ClickDimensions – järjestelmän. Teemme myös markkinoinnin automaation konsultointia ja toteutamme kanssasi markkinoinnin automaation, emme pelkästään järjestelmää.

Tässä muutamia tarpeita, joihin ClickDimensions vastaa:

SÄHKÖPOSTIMARKKINOINTI

ClickDimensionsin sisäänrakennetun sähköpostimarkkinoinnin ansiosta sähköpostien luominen, lähettäminen ja seuranta on nopeaa ja helppoa. Lähetä massasähköpostit markkinointilistojen jäsenille tai lähetä suoraan yksittäiselle kontaktille sähköposti, jota pystyt seuraamaan. Halutessasi sähköpostien lähettäminen voidaan yhdistää myös CRM:n työnkulkuihin. Seurantatieto palaa takaisin CRM:n kontaktille, jolloin markkinoinnin ja myynnin yhteistyö on entistä tehokkaammaan ja asiakkaasta tai liidistä pystytään pitämään entistä parempaa huolta.

LIIDIEN PISTEYTYS

ClickDimensions seuraa yksittäisen vierailijan aktiivisuutta sivuillasi ja jokaiselle vierailijalle kertyy pisteitä perustuen vierailuun, sivujen katseluun, sähköpostilinkkien klikkauksiin jne. Pisteytys perustuu oletuksena antamiisi arvoihin, mutta voit myös pisteyttää tietyillä sivuilla käynnit korkeammiksi / matalammaksi, sen mukaan, miten tärkeitä ne mielestäsi ovat osoittamaan esimerkiksi vierailijan ostoaikeita. Liidien pisteytyksen avulla myynti ja markkinointi saavat tärkeää lisätietoa. Liidien pisteet ovat luonnollisesti nähtävillä suoraan CRM-järjestelmässäsi.

KAMPANJA-AUTOMAATIO

Helppokäyttöinen drag-and-drop –käyttöliittymä auttaa rakentamaan automatisoidut kampanjat erilaisten triggerien, ajastimien ja toimintojen avulla. Suunnittele kontakteille ja liideille omanlaisensa polut sen mukaan miten he toimivat kampanjaviestiesi kanssa.

WEB-SIVUJEN KÄVIJÄTIEDOT

Näet sekä anonyymit että tunnistetut vierailijat. Haluaisitko tietää, onko tietty prospekti käynyt sivuillasi ennen kuin otat häneen yhteyttä? ClickDimensions web-seuranta näyttää tiedot suoraan CRM-järjestelmässäsi ja seuraa kävijätietoja puolestasi IP-osoitteen perusteella.

RAPORTIT

Kaikki myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun tarvitsema tieto sijaitsee Dynamics CRM datamallissa, jolloin se on käytettävissä mm. raporteissa ja koontinäytöissä – CRM:n sisällä. ClickDimensions tietoja voidaan analysoida myös Power BI -raporteilla.

LOMAKKEET

Tee yhteydenottolomakkeet suoraan ClickDimensions – järjestelmässä ja täytetyt tiedot linkitetään suoraan CRM-tietoihin.

KYSELYT

Lähetä asiakkaillesi tyytyväisyyskysely tai kerää liideltä kommentteja esim. tuotelanseerauksen yhteydessä. Luonnollisesti tiedot siirtyvät suoraan CRM-järjestelmään kontaktien ja liidien yhteyteen. Toteuta kyselyt ClickDimensionsin avulla, etkä tarvitse manuaalista tiedonsiirtoa järjestelmästä toiseen.

LASKEUTUMISSIVUT

Tarvitsetko esimerkiksi kampanjaa varten yksittäisen sivun, mutta et halua tehdä käyttää sen tekemiseen omaa kotisivuasi? ClickDimensionsin avulla luot helposti laskeutumissivut CRM:n sisällä. Voit sisällyttää mukaan esimerkiksi yhteydenottolomakkeen ja kyselyn.

ClickDimensions sertitioitu

Lue blogitekstit
Lataa e-kirjat

Haluatko tietää lisää siitä, mitä hyötyjä markkinointiautomaatio voisi tuoda sinulle ja miten ClickDimensions toimii CRM:n sisällä? Me keskitymme järjestelmien ja markkinoinnin yhteispeliin, jotta sinä voit hyötyä tuloksista.

Ota yhteyttä! Emme toteuta sinulle vain järjestelmää, vaan kokonaisvaltaisen markkinoinnin automaation ratkaisun.

Päivi Silventoinen

Päivi Silventoinen
Markkinointiautomaation tiiminvetäjä
Markkinointipäällikkö

Ota yhteyttä

Nimi
Sähköposti*

Viesti*

 

Katso 7 minuutin demovideo (englanniksi)