Haemme palvelupäällikköä

Haemme palvelupäällikköä Turun toimistollemme!

Fenixin huolenpitopalveluiden tavoite on olla asiakkaan ensisijainen valinta, kun hän päättää CRM-palveluidensa järjestämisestä. Huolenpitopalvelut liittyvät olennaisesti FENIXIN strategiaan ja uudistumiseen, sillä missiomme on pitää huolta asiakkaidemme CRM-palveluiden arjen sujuvuudesta ja järjestelmien käytettävyydestä.

Fenixin palvelupäällikkönä vastaat palveluliiketoiminnan  ketterästä kehityksestä ja päivittäisestä pyörittämisestä yhdessä tiimisi kanssa. Vaikutat roolisi kautta Fenixin palveluliiketoiminnan strategisiin ja taktisiin valintoihin. Olet kiinnostunut digitalisoinnin mahdollisuuksista palvelukonsepteissa ja asiakkaan prosessien tehostamisessa. Ymmärrät liiketoimintamalleja ja uuden teknologian tuomia mahdollisuuksia.

Toivomme, että olet asiakaslähtöinen ja tuloshakuinen ja sinulla on erinomaiset vuorovaikutustaidot sekä aito halu kehittää palvelua ja toimintamalleja.
Pystyt toimimaan paineen alla, eikä aikatauluissa pysyminen tuota sinulle haasteita. Sinulla on kokemusta ja näkemystä palveluliiketoiminnasta ja palveluiden kehittämisestä sekä osaamista ja intoa rakentaa tehokkaita ja asiakaslähtöisiä palveluprosesseja.

Eduksi katsomme  IT-alan palvelukokemuksen, erityisesti kokemuksen Microsoft CRM-ratkaisusta.

Tehtävä edellyttää näyttöä vankasta asiakas-, projekti- ja palveluosaamisesta, soveltuvaa korkeakoulututkintoa sekä suomen ja englannin kielen sujuvaa suullista ja kirjallista taitoa.
Tarjoamme sinulle haastavan mutta mielenkiintoisen tilaisuuden päästä vaikuttamaan Microsoftin liiketoimintajärjestelmäalustan kautta tuotettavien palveluiden murrokseen, palvelumuotoiluun, kasvuun ja kehitykseen.

Rekrytointiä hoitaa Legioona Oy www.legioona.fi , lähetä hakemuksesi ja CV:si osoitteeseen info@legioona.fi. Muista lisätä myös palkkatoiveesi hakemukseen

Lue täältä, miksi me pidämme Fenixiä hyvänä työpaikkana:
www.fenixsolutions.fi/miksi-fenix-on-hyva-tyopaikka

By | 2017-09-28T09:34:13+00:00 20.9.2017|Blogi, Työpaikat|

About the Author: